Cinnamon girl

ذهنم خیلی آشفته است.پس با خودم گفتم اینجا را تبدیل به نوشته های درهم و بی‌نظم کنم تا ذهنم آرام بگیرد. شاید از اینکه فقط دراز کشیدم و هیچ کار مفیدی فعلا نمیکنم آشفته و حوصلم سر رفته، پس میخوام این تعطیلات رو برای خودم بهتر کنم اگه بتونم. این ترم یکم عجیبه چون استا هاش تازه اومدن به دانشگاه کسی از ترم قبل نمیدونه قراره امتحان هاش چطور پیش برود.

(این اصلا خوب نیس چون من وقتی بهش فکر میکنم استرسم بیشتر میشهTT)

این هفته علاقه خاصی به سینمایی های مارول پیدا کردم. جالبن و منم اکشن دوست دارم ولی تا حالا به مارول توجه خاصی نداشتم. فعلا دو سری جدید مرد عنکبوتی رو دیدم.

"مرد عنکبوتی-راهی به خانه نیست" رو خیلی دوست داشتم واقعا ایده جالبی بود هر سه مرد عنکبوتی باهم بودن D: 

الانم میخوام "دکتر استرنج" رو ببینم بازیگرش از فیلم شرلوک هلمز میشناسم از بچگی کراش بود TT البته که خیلی جذابن ایشون و نقش فاخری دارن همیشه TTTT

من معمولن گیم دوست ندارم و اگه بازی هم بکنم معمولا زودی پاکش میکنم، چون ترجیحا دوست دارم فیلم ببینم به جای وقتی که برای بازی میزارم. ولی الان یه بازی دارم فعلا نگهش داشتم. ^-^ چون بازی های جور چینی رو دوست دارم فعلا به دلم نشسته.

این ترم خیلی فعلا درس نخوندم و این نگرانم کرده و میخوام برنامه بریزم بخونم دیگه واقعا این همه تنبلی رو نمیتونمTT 

*وی هرروز این جمله بالایی را بر خود گوید ولی کو گوش شنوا *-* 

میخوام ورزش هم شروع کنم ولی چند تا مانع دارم

۱. باشگاه فعلا نمیتونم برم. کاش ولی برم. TT

۲. روزه و عید نمیزارن فعلا 

۳. گشادی *-*

بعضی وقت ها حس میکنم خیلی از دنیای اطرافم فاصله میگیرم. ولی بعد میگم کار درست همینه. پیش گیری بهتر از هرگونه ضایع شدن و خیط شدن از افراد احمق است*-*

بعد یک کاری هم میخوام انجام بدم اینکه اینجا پست بزارم درمورد فیلم هایی که میبینم حتی به ارنیکا گفتم میخوام "گل شیطان" رو ببینم بعد "دکتر اسلامپ" میخوام اونو ببینم. اگه گشادی بزاره و استاپی که توی فیلم دکتر اسلامپ دارم غلبه کنم. فعلا حتی اونو هم نمیبینم.TT 

(یچیزی مثل اینکه یه کتابی رو که دوست داری میخونی ولی بعد مدتی دیگه نمیتونی مثل قبل بخونیش و میزاری کنار چون نمیخوای بخونی در حالی که عاشق کتابی) T-T

خلاصه درس، فیلم، غلبه بر گشادی مبارزه با این سه مورد سخته.

 

ممنون اگه تا اینجا خوندی 3>