¤New Challenge ¤

هی بعد مدتی اومدم با چالش قشنگ شفا برام قشنگ بود پس با اجازه منم شرکت میکنم *-*
●یک خاطره شاد امسالم که فکر بهش باعث لبخندم میشه. 

وقتی همون رشته ای قبول شدم که از پنج سالگی روش کراش بودم *-*

    ●یک خاطره که بهم یه درس داده. 

اینکه جزوه هام رو به هرکی ندم، قدرشو وقتی نمیدونن برای چیزی که براش زحمت کشیدم

همون بهتر خودشون دست بکار بشن."-"

    ●چندتا کتاب و وبتون که امسال خوندم(میتونه سال انتشار برای قدیم باشه)

۱- مجموعه سه جلدی داس مرگ از نیل شوسترمن (از ۱۵ سالگیم جلد اولش رو داشتم و منتظر بودم جلد بعدیش بیاد ولی چون بعدش رفتم تو فاز درس زیاد اجازه نداشتم کتاب بگیرم پس این تابستون دوتاش رو باهم گرفتم و خیلی ازشون لذت بردم خیلی زیبا بود خیلی)

۲- وبتون من بیشتر bl میخونم و اینکه بگم یا نه نمیدونم ^^ ولی دد تاشون که قبلا هم میخوندم رو میگم

* night artist

* wee! (خیلی کیوته و عشق ابدیمو اینکه خیلی از روز هام رو این وبتون زیبا برام ساخته پس برام باارزشه)

    ●چندتا فیلم و سریال قشنگی که امسال دیدم(میتونه سال ساخت برای قدیم باشه). 

arcane (انقدر خفن بود انقدر منو محصور خودش کرد که هیچوقت از یادم نمیره دوتا خواهر که داستانشون بکل عوض میشه فقط به خاطر یک اشتباه. مشتاقانه منتظر فصل دومشم خیلی زیاد)( اینکه کاپل وای و کیتلن خیلی برام جذاب بود هم که نگم براتون خیلی زیبا بود )

The glory(داستان انتقام دل خنک کن دانش آموز مظلومی که بدست آزار و اذیت جسمی و روحی قرار گرفت)

Healer (کیدرامای کیوت و خفن)

Mashle (انیمه ای بسی کیوت و خفن)

Monster(عشق دو بچه که برای دنیای اونا ممنوعه بود)

Demon slayer (انیمه ای که خیلی دلم میخواست بعد کنکورم ببینم و خیلی زیبا بود و تابستونم رو زیبا تر کرد)

Goblin(سریال انقدر جذاب بود که زبانم قاصره از چیزی گفتن)

    ●چندتا انیمه و انیمیشن قشنگ که امسال دیدم (میتونه سال ساخت برای قدیم باشه). 

بالا همشو نوشتم ^^

    ●آیا از تصمیم هایی که امسال گرفتم پشیمونم؟

نه خدارو شکر. بیشتر از اینکه تصمیم گرفتم ولی انجام ندادمشون خیلی هاشون رو پشیمونم 

    ●چند جای باحالی که امسال رفتم

راستیتش امسال مسافرت نرفتم بدلایلی برا همین شاید همون دانشگاهی که میرم جای باحالی عه^^

    ●چندتا چیز مفید یا جالبی که امسال خریدم

دفتر طراحی های با برگ های کاهی که خیلی قشنگن^^

    ●آیا امسال به کسی کمک کردم؟ (حتی خودم) 

کمک خاصی که نه ولی به خودم کمی استراحت دادم راستش سال های گذشته خیلی خستم کردن.

    ●حس و حال امسال رو تو یه بند بهتون میگم. 

 هوای سرد شهر، گربه های پشت لاستیک های وانت آبی، خوابیدن زیر درخشش ماه تابستون، بی‌حس شدن از اینکه یکم گند زدم ولی بازم خیلی خوب بود.

    ●تشکر و سپاسگزاری امسالم از چه کسی است؟ 

تشکر کافی نیست من بهشون مدیونم به خدا، به پدر و مادرم، و به همه کسم خواهرم(((: